webinar

Sztuka prezentacji i komunikacji on-line

28 kwietnia 2021 | godzina 10.00 - 14.00

pobierz plik ics

Spis treści

warsztat dostępny również w formule in-house



zapytanie o warsztat w formule in-house:
webinar Sztuka prezentacji i komunikacji on-line




Udział w webinarium może być zaliczony jako element obligatoryjnego doskonalenia zawodowego radców prawnych. Czas trwania webinarium: 6 godzin szkoleniowych (1 godzina szkoleniowa = 45 minut)

Formularz zgłoszeniowy







- usuń + dodaj uczestnika

Przesyłając niniejszy formularz zgłoszone osoby wyrażają zgodę na przetwarzanie podanych w nim danych osobowych w celu i zakresie niezbędnym udziału w wydarzeniu, w którym udział zgłaszają.
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej RODO) informujemy, że:

  1. administratorem danych osobowych podanych w formularzu zgłoszeniowym jest firma Personalities Katarzyna Łasak z siedzibą przy Pl. Powstańców Warszawy 2, 00-030 Warszawa
  2. dane osobowe podane w formularzu rejestracyjnym przetwarzane są w celu organizacji, administracyjnej obsługi i przebiegu warsztatów i konferencji organizowanych przez firmę Personalities Katarzyna Łasak w tym sporządzenia listy uczestników oraz przekazywania informacji organizacyjnych na podstawie dobrowolnej zgody uczestnika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
  3. osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
  4. osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – prezesa UODO, gdy uzna , że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
  5. udostępnione dane nie będą profilowane,
  6. udostępnione dane nie będą udostępnione do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowych;
  7. podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w konferencji.


NOWY TERMIN WEBINARIUM! 20.05.2021 (czwartek)

Ograniczenia związane z pandemią covid w wielu przypadkach zupełnie zmieniły nasze życie zawodowe. Zostaliśmy postawieni w sytuacji, kiedy komunikacja jest możliwa często wyłącznie przez internet, nadto rzadko możemy liczyć na wsparcie ekspertów, na których mogliśmy liczyć na co dzień w biurze. W nowej sytuacji musimy nauczyć się nowych kompetencji, żeby móc efektywnie się komunikować a dzięki temu osiągać postawione cele. Mimo, że już rok zmuszeni jesteśmy pracować w takich warunkach, nawet oglądając w telewizji występy ekspertów widać, jak wciąż trudno poukładać wszystkie elementy, zarówno techniczne jak i merytoryczne, żeby przekaz był płynny i ciekawy dla odbiorcy. I żeby oglądający nas w kamerze nie skupiali się na "bohaterach drugiego planu". O ile, jeśli chodzi o merytorykę z pewnością poradzą sobie Państwo doskonale, to podczas webinarium pomożemy w kwestiach technicznych.

Cele webinarium:

  • Poznanie cech i zasad e-komunikacji
  • Wykształcenie właściwych odruchów
  • Nauka  budowania i przekazywania komunikatu
  • Poznanie zasad poprawnej polskiej wymowy, aby informacje bez zakłóceń docierały do odbiorcy
  • Poznanie technik głosowych, które uatrakcyjnią przekaz i sprawią, że słuchacza z większym zrozumieniem i zainteresowaniem odbierać będą to co do nich mówimy.
  • Wprowadzenie do swych wypowiedzi emocji i kontrastów, aby mówić sugestywnie i w ten sposób silniej oddziaływać na słuchaczy
  • Zwiększenie pewność siebie w komunikacji online

 

Czas trwania: 4 godziny

Program

Program webinarium obejmuje następujące zagadnienia:

  • Studio domowe, biurowe (sprzęt, światło, tło)
    Dowiedzą się Państwo  jak powinno wyglądać miejsce pracy online w biurze lub w domu. Prowadząca omówi czyhające zasadzki i najczęściej popełniane błędy. Zwróci uwagę na właściwy sprzęt i wagę dobrego łącza internetowego. Pokaże, jak powinno padać światło i omówi pozycje dodatkowych źródeł światła.  Zwróci uwagę na  wagę i znaczenie tła.

  • Plany/Kadry
    Ważne jest abyśmy w komunikacji on linowej używali właściwych kadrów. Przedstawię najkorzystniejsze plany  i omówię ich cechy i zalety

  • Pozycja przed monitorem
    Długotrwałe siedzenie przed monitorem komputera jest szkodliwe dla zdrowia.  Co robić, aby zminimalizować  negatywne skutki  pracy siedzącej? Jaka jest właściwa pozycja przed monitorem, odległość, kąt  oraz układ sprzętów.

  •  Właściwy ubiór
    W co się ubrać na sesję on-line? Jakich kolorów i wzorów unikać po to aby wyglądać profesjonalnie. Najczęstsze błędy i wpadki.

  • Wzrok
    Prowadząc rozmowę online powinniśmy patrzeć w oko kamery, a nie na ekran komputera. To trudne, ale można i trzeba się tego nauczyć. Potrenujemy tę umiejętność.

  • Gesty i mimika
    Jak wzbogacić nasz przekaz o język ciała? Omówimy właściwe gesty i ich znaczenie. Mówiąc musimy myśleć o tym co mówimy, a właściwa mimika pojawi się sama. Twarz, która nie przedstawia żadnych uczuć i emocji nie wzbudza zaufania, a wręcz odpycha. Popracujemy tu  nad ekspresją mimiki.

  • Odpowiednie zachowanie
    Z pozoru kwestie oczywiste, ale jednak nie każdemu znane: co należy i czego nie należy robić przed kamerą.

  • Struktury wypowiedzi
    Co zrobić, aby nasz przekaz był jasny, czytelny i konstruktywny i ciekawy

  • Styl mówienia
    Jako widzowie narzekamy często na jakość mowy i czytelność dialogów w polskich filmach. W tym punkcie porozmawiamy o wyrazistości mowy. Jak ćwiczyć, aby poprawić Swoją dykcję i dlaczego warto to zrobić. Pokażemy różnice pomiędzy stylem mówienia a pisania. Pokażemy też wartość, siłę i celowość używania w mowie krótkich zdań.

  • ABC technik interpretacyjnych
    Najpopularniejsze techniki interpretacyjne - ćwiczenia wykorzystania ich w praktyce

  • Indywidualna konsultacja Na koniec każdy z uczestników otrzyma kilkuminutową indywidualną konsultację od prowadzącej, która podpowie, co należy zmienić i poprawić  a  co rozwinąć i wzmocnić, aby poprawić komunikację.

Prelegenci

wystapienia-publiczne-rulewicz-szkolenie-personalitiesIWONA RULEWICZ

W roku 1982 ukończyła z wyróżnieniem Wydział Aktorski w Państwowej Wyższej Szkole Teatralnej w Warszawie. Przez kilkanaście lat pracy aktorskiej występowała w teatrach: Współczesnym w Szczecinie (1982-1986), Polskim w Warszawie (1986-1990), Północnym Centrum Sztuki w Warszawie (1990-1992), w Teatrze Janusza Wiśniewskiego (1991 -1993) Dramatycznym (1993-1994), English Theater Company, Teatrze na Kresach, Na Woli, Komedii, Teatrze Polonii u Krystyny Jandy, Teatrze Capitol (obecnie). Na swym koncie ma ok. 30 ról filmowych oraz setki ról dubbingowych. Uczy ponadto emisji głosu, dykcji, impostacji oraz technik interpretacyjnych. Od 2001 roku równolegle z pracą aktorską zajmuje się pracą trenerską. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu komunikacji, retoryki oraz głosu. W ciągu 14 lat pracy trenerskiej szkoliła zarządy i pracowników między innymi w: Masterfoods, Unilever, Nestle, Deloitte, PwC, Pramerica, Colgate, Philip Morris, PKO BP, Raiffeisen Bank, Paribas Polska, Animex, Paroc, SAP, Wierzbowski Eversheds, ICI, LU, Okocim, Danone, Mars , Citi Bank, Liberty Direct, Avon, SJ Johnson, Orlen, Goodyear, Nestle Purina, Royal Canine, Hills, Eurocash, Jeronimo Martins, Żywiec Zdrój, Novartis, Pfizer, Citroen, Peugeot, Avon, Roche, Trevica, MEC, Carlsberg, Nepentes, Medtronic, Polpharma, Boiron, Roche czy Pfizer.

Iwonę Rulewicz można oglądać w serialu "Ranczo"

Warunki udziału

  • Koszt udziału jednej osoby: 350 PLN + 23% VAT

Koszt zawiera udział jednej osoby w webinarium zgodnie ze zgłoszeniem, materiały i certyfikat. Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie wypełnionego formularza na witrynie www.personalities.pl (uprzejmie prosimy o kontakt, jeśli wolą Państwo formularz w formacie PDF do wypełnienia i przesłania skanu) doraz wpłata w terminie 7 dni od potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia, lecz nie później niż na 2 dni robocze przed datą webinarium. Ewentualną rezygnację z udziału należy przesłać na adres biuro@personalities.pl. W przypadku rezygnacji później niż na 2 dni robocze przed rozpoczęciem webinarium pobrana zostanie opłata w wysokości 100% opłaty za udział. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w warsztacie powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału. Możliwe jest zastępstwo zgłoszonego uczestnika. Przesłane zgłoszenie jest jednoznaczne z zawarciem wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a firmą Personalities Katarzyna Łasak; oznacza akceptację warunków uczestnictwa i zgodę na przetwarzanie przez Organizatora danych osobowych zgłoszonych uczestników w celach promocji i marketingu. Wyrażający zgodę na przetwarzanie danych mają prawo kontroli i weryfikacji przetwarzania danych, które ich dotyczą oraz do odwołania udzielonej zgody.