webinar
Profesjonalne spotkania on-line
24 lipca 2024 | godzina 9.30 - 12.30
Spis treści
warsztat dostępny również w formule in-house
Udział w webinarium może być zaliczony jako element obligatoryjnego doskonalenia zawodowego radców prawnych. Czas trwania webinarium: 2 godziny szkoleniowe (1 godzina szkoleniowa = 45 minut)
Formularz zgłoszeniowy
Coraz częściej zamiast polecenia wyjazdu w delegację otrzymujemy... link do spotkania online. Każdy potrafi w niego kliknąć i dołączyć do videokonferencji ale już tworzenie i utrzymanie profesjonalnego wizerunku zarówno swojego, jak i organizacji, którą reprezentujemy sprawia ogromne kłopoty.
Do tych kompetencji należy umiejętność obcowania z kamerą, swobodne zachowanie "w kadrze". A także urządzenie "studia" do spotkań online nawet w najbardziej niesprzyjających okolicznościach. O tym, jak łatwo popełnić gafę świadczą tysiące klipów na youtube pokazujących wpadki w pracy online. Krążą one w sieci jako virale powodujące zażenowanie osoby, która na takiej wpadce została przyłapana i zdumienie oglądających.
Jak nie stać się bohaterem takiego virala? Jak przygotować się i prowadzić, czy uczestniczyć w spotkaniu online, zarówno od strony technicznej jak i wizerunkowej? O tym właśnie będzie nasz webinar. Jako organizator dziesiątek webinarów wciąż spotykam się u uczestników oraz prowadzących z problemami z połączeniem, głosem, wyborem tła, optymalnego oświetlenia, ustawienia kadru, czy wreszcie ubioru. Chcę podzielić się z Państwem swoimi doświadczeniami, podsunąć proste, niewymagające nakładów rozwiązania i sprawić, żeby podczas spotkań online prezentowali się Państwo bez zarzutu. Da to pewność siebie i wzmocni skuteczność przekazu.
Praca zdalna została uregulowana w kodeksie pracy, co znaczy, że już na stałe wpisała się w nasze życie zawodowe i jeśli nauczymy się prostych technik, zastosujemy się do wskazówek płynących z doświadczenia, poczujemy się przed kamerą swobodnie i będziemy wyglądać i mówić jak profesjonaliści.
Czas trwania: 3 godziny
Program
Na program złoży się omówienie a tam, kiedy będzie to możliwe również przećwiczenie następujących zagadnień:
- Przygotowanie spotkania on-line – organizacja miejsca
- Jak wyeliminować zakłócenia
- Przygotowanie techniczne
- Ubiór
- Prywatność w czasie spotkania
- Spotkanie on-line z punktu widzenia organizatora / prowadzącego
- Spotkanie on-line z punktu widzenia uczestnika
- Savoir-vivre spotkań online
- Przegląd najważniejszych funkcji programów do wideokonferencji na przykładzie zoom
- Feedback dla uczestników
Prelegenci
KATARZYNA ŁASAK
Head w Personalities. Reprezentuje wieloletnie doświadczenie na rynku prestiżowych szkoleń i konferencji. Pracę w tym sektorze rozpoczęła jako country manager w polskim oddziale ówcześnie największej światowej firmy konferencyjnej Institute for International Research (IIR), którym z sukcesem zarządzała przez 8 lat, a następnie rozwinęła swoją własną firmę Personalities, obecną na rynku od 2008 roku. Podczas pracy w IIR zorganizowała wraz z kikudziesięciosobowym zespołem wiele unikatowych seminariów prowadzonych przez światowej sławy ekspetów, między innymi Toma Petersa, Michaela Portera, Philipa Kotlera, Roberta Kaplana czy Rudolpha Giulianiego. Etap Personalities to boutiquowe wydarzenia, masterclass'y między innymi z zobszaru risk - compliance - governance, co jest efektem jej wieloletniej współpracy z Polskim Instytutem Dyrektorów za prezesury nieodżałowanego Andrzeja S. Nartowskiego. Lockdown spowodowal rozwinięcie przez Personalities webinariów jako głownego formatu szkoleń. Zorganizowała ich ponad setkę, poza wieloma sukcesami zaliczyła także kilka porażek, co daje jej mandat do podzielenia się doświadczeniami z uczestnikami webinarium na temat prezentacji i komunikacji on-line.
Warunki udziału
- Koszt udziału jednej osoby 360 PLN + 23% VAT
Koszt zawiera udział jednej osoby w webinarium zgodnie ze zgłoszeniem i certyfikat. Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie wypełnionego formularza na witrynie www.personalities.pl (uprzejmie prosimy o kontakt, jeśli wolą Państwo formularz w formacie PDF do wypełnienia i przesłania skanu) doraz wpłata w terminie 7 dni od potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia, lecz nie później niż na 2 dni robocze przed datą webinarium. Ewentualną rezygnację z udziału należy przesłać na adres biuro@personalities.pl. W przypadku rezygnacji później niż na 2 dni robocze przed rozpoczęciem webinarium pobrana zostanie opłata w wysokości 100% opłaty za udział. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w warsztacie powoduje obciążenie pełnymi kosztami udziału. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją z udziału. Możliwe jest zastępstwo zgłoszonego uczestnika. Przesłane zgłoszenie jest jednoznaczne z zawarciem wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a firmą Personalities Katarzyna Łasak; oznacza akceptację warunków uczestnictwa i zgodę na przetwarzanie przez Organizatora danych osobowych zgłoszonych uczestników w celach promocji i marketingu. Wyrażający zgodę na przetwarzanie danych mają prawo kontroli i weryfikacji przetwarzania danych, które ich dotyczą oraz do odwołania udzielonej zgody.